Mindegy a Hegy! Ha már mászni kell...

Új esemény

2013.03.15 19:37

A legközelebbi ''projekt'' az a Néra völgyi kirándulás lesz. Kezdődik május elsején, és tart néhány napot ,valameddig! Igaz hogy azt ''hőzöngtem'' még valahol az elején hogy ,Hegyek, Hegyek. No ez most egy nagyon ''völgy kirándulásnak'' néz ki, a Néra folyó meletti hegyek, amikre nem is szándékozunk felmászni, úgy 400-500 méteresek?! De most a cél nem a Hegy, marad a völgy. Ennek a kirándulásnak a gyökerei messze visszanyúlnak a múltba, a múltamba. Régesrégen 1983 telén láttam egy dokumentum filmet kábé 20 perceset, valamilyen film előtt, a moziban Curtea de Arges városában. Akkoriban pontosan kincstári öltözéket hordtam kivül, és belül nagy terveket.

    Szerintem eléggé sokáig érleltem, de igazi társak is mostanra kerültek. A döntés az hogy ,illik úgy 20-30 évente a terveinket, vágyainkat, álmainkat, megvalósítani! Készültem a Néra völgyéből, kiderült még most sem örvend elég hirnévnek, kevesen járják, és ez a pontosan nekünk való! Ez persze önző szempont de ez nem akkora baj. Hiszem és vallom,hogy ebben a hazában minden szép hely csak nehezen és rossz úton megközelíthető! Mihelyt könnyedén, lazán bárki számára elérhető attól fogva kezd nem szép lenni. A szemét és ember által termelt mocsok mennyisége egyenesen arányos a turisztikai célpontok népszerüségével. Mondom ebben a hazában! Há nem? Há de!

 

© 2013 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode