Mindegy a Hegy! Ha már mászni kell...

Események naptára

2014.11.28 09:27

Nagykőhavas 2014 november22-23

Ismét beindultunk! Nohát, nem haldokolunk , csak így élünk. A hegyimádó csavargó mozgalom  ismét feltámadt az elmúlt hét végén. Volt egy nyilvánosan meghirdetett Fogaras túra, itt született meg a gondolat, hogy maroknyi csapatunk lerohanja a Nagykőhavast.  Ambrusjocó barátunk ...
2014.03.04 18:58

Jérike köve kirándulás, március 2

No a Fennvaló kirendelte ezt a heti kirándulást is. Ambrus Jocóval kiötöltük hogy hadd menjünk a Jérike kövéhez. Ez a Nagysomolyó csúcsán van éppen, a csomafalvi részhez tartozik. (remélem) Egészen kis Csavargó csapat gyűlt össze: Amjocóka, Csilla, Kicsiédesanyja (avagy Margit) Judell, és jómagam....
2014.02.25 19:38

Szülinapozás a Súgó Barlangi menedékháznál

A régen várt - a tavalyi buliból kiindulva - igencsak jónak igérkező buli lebegett a láthatáron 2014 február 22-én. A csavargók egy része Miki, Jocó, Zsidó, Kinga, és Zsuzsi már valamikor délelőtt kinn voltak a Háznál, azon a címen hogy főzzenek mire ki jön a csapat többi része. Ferike és jómagam...
2014.02.18 18:54

Csavargás a Görgényi havasokban

Nocsak, esent kerül miről irni! Február 16.-án tizedmagunkkal lerohantuk a Görgényeket! Hogy le! Két autóval indultunk lefelé a Maros mentén, és a Nyeágra nevü vasút állomás mellett jól leparkoltunk. A két cigántól nem vettünk meg a függönyöket,mert ugye ott voltak és rögtön kezdték nekünk eladni,...
2014.02.10 21:38

Februári csavargás az Egyeskőnél és a Nagyhagymásban

No mi aztán jól elcsavarogtunk február 8.-án. Mondták a barátaim hogy találjunk ki valami tekeregni való helyet a hétvégére. Ezt találtuk ki. Össze is verődtünk szépen Orbán Réka, Csibi Márti, Tóber Csilla,Szentjobi Judit, Szentjobi Margit, Szentjobbi Boglárka,Török Feri, Török Zoli, Ambrus...
2014.02.10 20:50

Nohát!

Elég szépen elhanyagoltam a saját blogomot, hogy el! Na de a Vargyas szoros után azt hiszem csak voltunk, vagy voltam valahol, habár sosem járok egyedül.Voltunk ekés társainkkal a Kerekkőn és a Gyilkoson, aztán Vereskőn,utána meg locsizni az Ósáros fürgyélőben úgy november derekán, aztán szintén...
2013.10.24 18:29

Őszi séta a Vargyas szorosban

''Harmincnéhányad'' magunkkal vasárnap október 20-án ellátogattunk a Vargyas szorosba. A gyergyói EKE szervezésében történik a kirándulás részt veszen persze néhány Hegyimádó is a buliban. Két és fél óra autózás után megérkezünk a két kisbusszal Homoródalmás határába, innen festői szép őszi tájban...
2013.09.19 16:30

Kerekkőtúra

No.! Azért csak mozdul valami ezen a blogon is és a való k..va életben is! Melyiknap, hirtelen elmentünk volt  a Kerekkőre és a Gyilkos tetejibe. Ha megerőltetem magamat akkor olyanlehet szeptember elsején követtük el ezt. Két autó és a hét gonosz csavargó. Tóber , Kercsó, és Szentjobi...
2013.03.29 21:37

HÚSVÉT!!

KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET (K.H.Ü.K) MINDEN CSAVARGÓNAK ÉS NEMCSAK NEKIK!!
2013.03.25 18:09

Józseftúra 2013

No mindenjót! Mindenkinek! Március 23-án ismét ''összefújta a szél a mocskot''! Közérthető nyelven összeverődtünk ismét jónéhányan. Heten (hogyha jól csalódok),fél négykor szinte összetalálkoztunk Tekerőpatakon a Csomafalva felől érkező csapattársakkal. Kissé késve de annál nagyobb szeretettel meg...

© 2013 Minden jog fenntartva.